~aku punye hal!!~

My photo
andai mati takdirku aku harap kau maafkan aku kerana tiada peluang lagi untuk kita bertemu...hanya satu yg aku mahu kau tahu sehingga saat nafas ku terhenti kau adalah cintaku yg satu..

welkam2...

Monday, August 17, 2009

bile kawan makan kawan...

susah la nk terangkan bile korang ade mslh mcm ni kan...biase la kite bergaul ngan manusia kan bukan dgn monyet..hehehehe..kalau monyet aku rase korang pon da sepuk kan...tol x..hahahahaha..aku nk cite byk2 pon aku bukan la perfect tp kt sini aku bg pendapat je la dari pengalaman aku...terpulang la korang nk polow atau nk iggy kan...org2 camni snarnye harus di ajar dari segi mentaliti...kate org tu bg ayat makan dalam kan..kirenye cam psiko la..ecececehh poyo lak ayat aku nih..huhuhuhuhu..pastu kite jgn la sembang byk2 ngan dye kan..bukan ape kalau sembang byk pon dari fakta jadi auta susah la camtu kan...selalunye aku kenalpasti la bende ni terjadi bile perasaan cemburu menguasai diri xpon org2 camni nk lebey perhatian....kdg2 aku plek gak tgk org2 mcm ni..xkn la bende kecik pon nk kecoh....da kategori pitnah tu beb..ha..pk la sendiri kan..ade mase kite bergurau tp ade mase gak kite kne serius...penat aku taip nih..byk idea tapi jari aku letih...heee~ nasihat aku la...fhm org sebelum kite bertegur tapi kalau kite je yg nk phm org lain xnk phm xley gak..hahahahaha..maksudnye jgn la smpai terkorban diri sendiri semate2 nk phm org sdgkan diri sendiri makan hati.....

No comments:

Post a Comment